Voorwaarden Mobiele App

Ontdek het op Google Play

 

Voorwaarden behorende bij gebruik van de mobiele MultiFoodShop© App.

WAAR GELDEN DEZE VOORWAARDEN VOOR

Deze voorwaarden gelden zowel voor de Android als de iOs app.

Indien u gebruikt maakt van de MultiFoodShop© app, dan gaat u akkoord met deze voorwaarden.

WIE OF WAT IS MULTIFOODSHOP

MultiFoodShop© is een start-up om wat meer concurrentie te brengen in de eet bestelmogelijkheden. MultiFoodShop©, de MultiFoodShop© App en MultiFoodShop© website fungeert alleen als makkelijke mogelijkheid om te bestellen.

Mogelijk wordt de website uitgebreid met bestel mogelijkheden.

UW GEGEVENS

MultiFoodShop respecteert uw privacy en gaat daar zorgvuldig mee om.

Het juist invullen van uw gegevens alsmede de mogelijkheid tot het invullen van een alternatief bezorg adres zijn uw eigen verantwoordelijkheid, hiervoor is MultiFoodShop© niet aansprakelijk. Het afleveren van het bestelde op het juiste adres hangt hiermee samen.

Uw gegevens worden zoals ook in de app vermeld, niet voor andere doeleinden gebruikt dan het afleveren van het bestelde, dan wel de mogelijkheid van controle door de aanbieder bij afhalen, dan wel eventuele terugbetaling.

Uw gegevens worden op uw toestel opgeslagen en met uw bestelling en voltooide betaling pas meegestuurd naar ons en het restaurant.

In een volgende app versie worden mogelijk alleen uw straatnaam,

huisnummer en postcode verwerkt ter verbetering en opbouw van de adres/postcode database,

uiteraard zonder persoonlijke gegevens van u.

In onze voorwaarden wordt dat dan gemeld.

KOSTEN VAN DE APP EN MOBIELE DATA

Het gebruik van de app om bij aanbieders te bestellen is gratis, m.u.v. het gebruik van mobiele data.

MultiFoodShop© en MultiFoodShop© App en MultiFoodShop© website is niet verantwoordelijk voor kosten voor het gebruik van mobiele data.

LEEFTIJD

U dient 16 jaar of ouder te zijn. Bij levering van producten met alcoholische inhoudt kunt u conform de wet gecontroleerd worden op toegestane leeftijd. Aanbieder heeft het recht om hiernaar te handelen en mag weigeren te leveren.

HOE KAN IK BESTELLEN

U kunt pas bestellen als uw gegevens zoals naam, adres, telefoonnummer en eventueel email adres heeft ingevuld.

Op het moment dat u besteld dient u direct te betalen, hierdoor hoeven de bezorgers geen geld mee te nemen. De aanbieder is dan verzekerd van betaling.

Uw bestelling komt alleen bij de aanbieder binnen indien de betaling is gelukt.

De aanbieder krijgt geen bericht van uw bestelling als de betaling open blijft staan, niet is gelukt, is geannuleerd of anderzijds wanneer de betaling niet gelukt is.

HOE KAN IK BETALEN

U kunt bij MultiFoodShop© niet aan de deur betalen en niet bij de aanbieder bij afhalen.

Betaling geschiedt door op de knop Definief bestellen & Betalen drukt, u gaat op dat moment akkoord met deze voorwaarden en de voorwaarden van het restaurant dan wel aanbieder waar u besteld.

U kunt betalen via IDEAL of CreditCard.

NADAT U BETAALD HEBT

Uw betaling komt terecht bij MultiFoodShop©, deze wordt door ons verwerkt en doorgeleid naar de aanbieder. Het restaurant dan wel aanbieder heeft ons toestemming gegeven om de betaling voor hen te innen, te verwerken en naar hen door te leiden.

De aanbieder krijgt vrijwel direct bericht van uw bestelling als de betaling gelukt is.

Zodra de aanbieder uw betaalde bestelling binnen heeft gekregen en begint met bereiden dan krijgt u een Push Notificatie en eventueel een email of beide, afhankelijk van de gegevens die u in de app heeft ingevuld. De Push Notificatie en eventueel email wordt direct verzonden.

Het ontvangen van een Push Notificatie kan onderhevig zijn aan vertraging, dit ligt bij de aanbieder van de Push Notificatie dienst en buiten ons directe invloed.

Het ligt in de lijn der verwachting dat u 3 berichten ontvangt: begin met bereiden, bestelling onderweg of klaar voor afhalen, afgehandeld.

Indien u voor afhalen kiest krijgt u per betaalde bestelling een unieke code waarmee u uw bestelling kunt afhalen.

De tijd van verwerking van uw betaling door ons staat los van het tijdstip dat de aanbieder uw bestelling ontvangt.

U dient er zorg voor te dragen dat u bereikbaar bent na uw bestelling en dat u op het aangegeven adres aanwezig bent om het bestelde in ontvangst te nemen. Bent u niet aanwezig dan heeft de bezorger het recht om weg te gaan na 10 minuten, in dat geval heeft u geen recht op restitutie van het betaalde bedrag.

U dient mogelijk te tekenen voor ontvangst van het bestelde.

TERUGBETALING

Geheel of gedeeltelijke terugbetaling kan alleen als u het bestelde niet compleet of helemaal niet hebt gehad. U dient eerst contact met het restaurant op te nemen om de tekortkoming te herstellen.

Hierna kunt u contact met ons opnemen indien er door het restaurant niet nagekomen wordt. Na verificatie boeken wij het bedrag naar u terug op de rekening vanwaar u heeft betaald.

ANNULEREN VAN DE BESTELLING

U kunt een betaalde bestelling niet in de app annuleren i.v.m. de bederfelijkheid van het bestelde.

MultiFoodShop kan de bestelling niet voor u bij het restaurant annuleren.

U kunt alleen rechtstreeks bij het restaurant dan wel de aanbieder verzoeken om annulering, indien het restaurant al is begonnen met de bereiding dan is annuleren niet mogelijk.

HERROEPEN VAN DE BESTELLING DAN WEL AANKOOP

In verband met de bederfelijkheid van de aangeboden producten, wordt op grond van Artikel 6:230 p subf.2 van het Burgerlijk Wetboek het herroeppingsrecht uitgesloten.

ANNULERING DOOR DE AANBIEDER OF MULTIFOODSHOP

Een restaurant behoudt het recht om een product te annuleren indien dit niet meer beschikbaar is. U kunt door het restaurant benadert worden voor een alternatief product.

Indien een restaurant een bestelling weigert dan zal door MultiFoodShop© het aankoop bedrag aan u terug storten op de rekening vanwaar de betaling gedaan is. Echter nadat een en ander geverifieerd is met het betreffende restaurant. De terugbetaling kan tussen 5 en 10 werkdagen duren.

SLOTJES IN DE APP

De slotjes in de app geven aan of een restaurant gesloten is of tijdelijk geen bestellingen aanneemt bijvoorbeeld in verband met drukte. De slotjes kunnen ook aangeven of een categorie of een artikel niet beschikbaar is. Het restaurant kan deze slotjes zelf activeren. U kunt hier geen rechten aan ontlenen.

WAT ZIJN TRANSACTIEKOSTEN EN HOE WORDT DE HOOGTE BEPAALD

De transactiekosten zijn die kosten die gemaakt worden om een IDEAL betaling te kunnen doen en worden bepaald door de partij die de IDEAL transactie mogelijk maakt. De kosten zijn één op één hetgeen betekent dat er door ons geen meerprijs bovenop wordt gerekend.

MET WIE GA IK DE KOOP AAN

U gaat de koop aan met het restaurant dan wel de aanbieder.

MultiFoodShop handelt alleen als een tussenpersoon die de besteldienst levert.

PRIJZEN EN PRODUCTEN

Aangeboden producten en prijzen onder voorbehoud van zet en druk - fouten dan wel invoerfouten.

Prijzen zijn in Euro en inclusief btw. Prijzen van producten en bezorgkosten worden bepaald door het betreffende restaurant.

MultiFoodShop aanvaard geen aansprakelijkheid voor onjuist opgegeven prijzen, onjuiste informatie over aangeboden producten of gebruikte foto’s door de restaurants.

Transactie kosten voor het gebruik van IDEAL wordt een op een doorberekend met de door ons gemaakte kosten hiervoor.
Transactiekosten voor het gebruik van CreditCard wordt een op een doorberekend vermeerderd met de provisie die wordt berekend over het bestelde bedrag voor het gebruik van een CreditCard.

BEZORGKOSTEN

De bezorgkosten worden bepaald door de restaurants dan wel aanbieder.

BEZORGERS

Bezorgers zijn niet in dienst bij MultiFoodShop. Dit wordt door de aanbieder verzorgd.

Dit helpt ons om de prijs van deze dienst voor de aanbieder laag te houden.

OPENINGSTIJDEN

De restaurants bepalen zelf hun openingstijden. De sluitingstijd in de app kan anders zijn dan de sluitingstijd van het restaurant, in dat geval moet het gezien worden als uiterste tijd om nog te kunnen bestellen.

KLACHTEN

Mocht er iets niet in orde zijn met uw bestelling en/of het geleverde, dan dient u zich als eerste binnen redelijke tijd tot de aanbieder te wenden, u bent immers de koop met hen aangegaan.

Mocht u er niet uitkomen dan kunt u uw klacht bij ons voorleggen, wij kunnen dan proberen om voor de partijen een bevredigende uitkomst te bemiddelen.

Wij wijzen u op de website: Europese OnlinePlatform voor geschilbeslechting: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

MEDIA

Restaurants gebruiken hun eigen foto's en dragen zorg voor de rechten over de door hen gebruikte foto's.

Derhalve accepteert MultiFoodShop geen aansprakelijkheid voor door de restaurants gebruikte foto's.

Door MultiFoodShop zelf gebruikte foto's van derden zijn vrij van rechten en derhalve commercieel bruikbaar zoals vermeld bij de bron van de foto's.

Ook kunnen er foto's gebruikt worden waarvan het recht wel bij MultiFoodShop ligt.

WIJZIGINGEN IN DEZE VOORWAARDEN

Deze voorwaarden kunnen eenzijdig gewijzigd worden, controleer a.u.b. regelmatig deze voorwaarden.

 

Share This

Follow Us

Today3
This month113
Total989

24-02-2020